wtorek, 27 lutego 2018

Metalowo

Dzień dobry.
Cieszę się, że mogę znów gościć w Waszych domach, biurach, autobusach i gdzie tam jeszcze oglądacie nasz essowy blog. Dziś Was nie zaskoczę, bo mam dla Was mój flagowy produkt czyli pudełeczko. Cóż ja poradzę, że te małe kwadratowe szkatułeczki przemawiają do mojej wyobraźni a i obdarowywane nimi osoby Cieszą się na ich widok.
Tym razem coś dla fana sportowego i to męskiego. Zadanie nie łatwe bo jak wiadomo- faceci wybredni na rękodzieło. Ale już wiem, że nie jest źle. A efekty mediowania oceńcie sami.









W pracy wykorzystałam



Gesso białe SeeArt 50 mlPudełko drewniane na herbatę 4 komory Renesans Gesso Czarne 125 ml
Pasta pozłotnicza - złoto dukatowePasta woskowa SeeArt - Metal złoto królewskie Pasta pozłotnicza - złoto bogate
 Renesans Żel 3d Soft Body połysk 125 ml
Masa kryształowa Renesans 125 ml

15 komentarzy:

  1. Boska szkatułka...struktura,kolory...rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Raduje mnie Twój komentarz. :) Pozdrowionka serdeczne

      Usuń
  2. Ale super Ci to wyszło!!! łał!!!
    I co najważniejsze, widać wyraźnie jaki to klub sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo miało być widać co to za klub! Ale stres był. ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  3. Podziwiam w zachwycie wszystkie detale szkatułki dla fana ŁKS-u :) Tylko na Widzewie nie pojaw się z nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no ja też podziwiam i powiem w sekrecie, że płakałam jak robiłam tą szkatułkę- na WDZW ;) Także ten... Pozdrawiam ;D

      Usuń
  4. Niesamowicie piękne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. I kto by pomyślał, że to tylko drewniane pudełeczko... super wyszło 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, tylko. Media czynią cuda. Dziękuję za odwiedziny. :)

      Usuń
  6. Dziękuję ❤ Serdeczności

    OdpowiedzUsuń