niedziela, 17 grudnia 2017

Gościnna Projektantka - Wiola

Cześć,

mam na imię Wiola. W sieci "ukrywam się" pod pseudonimem WuWu. 
 Z wykształcenia jestem filologiem klasycznym, natomiast zawodowo rzuciło mnie do dużej korporacji finansowej. Taki chichot losu:)) W scrapowym świecie jestem od roku i wciąga mnie on coraz bardziej. Prowadzę bloga: http://zatokawspomnien.blogspot.com/ oraz fanpage https://www.facebook.com/zatokawspomnien/, które stopniowo zapełniają się różnorodnymi projektami.


Ponieważ jestem dopiero na początku scrapowej przygody, stopniowo próbuję wszystkiego, szukając tego, co będzie mi najbliższe. Preferuję luźny, lekki, nieco bałaganiarski styl, bez docinania papieru pod linijkę:) Stemple, szarpania, chlapania i warstwy to coś bez czego nie wyobrażam sobie scrapowania:))


Bardzo lubię pracować ze zdjęciem, stąd sporo u mnie albumów.



Mam za sobą również pierwsze próby z blejtramem.




Uwielbiam zabawę z art journalem.




Sięgam również po mniej scrapowe formy jak zawieszki, dekoracje.




Ostatnio polubiłam junk journale, więc pewnie będzie ich u mnie coraz więcej.





Dziękuję bardzo za gościnę i serdecznie pozdrawiam.


8 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie 😀 pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze podziwiam wszystkie prace mix mediowe.Piękne prace a co za tym idzie nie widać żebyś scrapowała od roku tylko jakbyś była "starą wyjadaczką" :)Naprawdę piękne prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace.Każdy detal idealnie do siebie pasuje.Super.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prace są niezwykłe i jedyne w swoim rodzaju

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace nietuzinkowe, aż trudno uwierzyć że tworzysz dopiero od roku 😉 brawo

    OdpowiedzUsuń