czwartek, 7 września 2017

Kartka z folkową ramką/ a card with a folk frame


Cześć :)
Chciałabym dzisiaj pokazać Wam kartkę, której główną ozdobą jest piękna essowa tekturka z kolekcji Folk. Bardzo lubię naturalny kolor tekturek szczególnie jeżeli są wyeksponowane na kraftowym papierze. Żeby ożywić całość dodałam odrobinę różowego papieru i kompozycję kwiatową współgrającą kolorystycznie z całością.


Hi :)
Today I would like to show you a card whose main decoration constitue an Essy-floresy chipboard from Folk collection. I like a lot the natural color of chipboards especially if they are exposed on craft paper. To revive the card I added a little bit of pink paper and a flower composition that harmonize with the whole.



I trochę z bliska :)
Some close up :)





Na essowych pólkach uzupełnienia kwiatów WOC! 
Replenishment of WOC flowers are arleady on the Essy-floresy shelves!







Użyłam/ I Used:

    

    



    


      


10 komentarzy:

  1. Śliczna. Piękna jest ta tekturka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, polecam serdecznie kolekcję, świetna ozdoba sama w sobie, nie trzeba dużo dodatków :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za bazami craft, ale tutaj podoba mi się ich zestawienie z różowym papierem i dodatkami ☺ I coś mi się wydaje, że taką tekturkę mam w mojej paczuszce niespodziance za komentarz miesiąca 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam poeksperymentować, kraftowy papier świetnie kontrastuje z wieloma kolorami, podkreśla je jak również naturalny kolor tekturek :)

      Usuń
  3. Tekturka jest świetna i dzięki niej z dodatkiem niewielkiej ilości kwiatów może wyjść coś więcej niż zwykła karteczka-wręcz obrazek. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę sobie jakoś te Wasze piękności dawkować :) na raz nie jest to do łyknięcia ;)

    OdpowiedzUsuń