poniedziałek, 19 czerwca 2017

Herbaciarka/ A tea box

Witajcie!
Czerwcowa pogoda nas nie rozpieszcza, a w chłodny wieczór najprzyjemniej otulić się kocem i napić gorącej herbatki.  Dziś przygotowałam dla Was drewnianą herbaciarkę. Wypełniona pachnącymi torebeczkami stała się prezentem - podziękowaniem.


June weather doesn’t spoil us, and in the cooler evenings it is best to cover up with a blanket and drink aromatic hot tea.

So, today I just made for you the wooden tea box. This box, filled with aromatic tea bags, became a gift – an expression of gratitude.


Całość pokryłam białym gesso, a przez maskę położyłam delikatny wzór. Następnie delikatnie palcami rozprowadziłam mieniące się woski i proszki Shiny Powder. Wyglądają one pięknie zarówno na białym, jak i czarnym gesso.

First I covered a box of white gesso and then through stencil I applied delicate pattern. Then, with gentle fingers, I spread out shimmering waxes and powders of Shiny Powder. They look really beautiful both on white and black gesso.


Na wieczku powstała kompozycja z kwiatów, tekturek i różnych ozdób.

On the lid I created composition of flowers, chipboards and various embellishments.






W naszym sklepiku znajdziecie wiele drewnianych przedmiotów do ozdabiania - 
to anioły, litery, pudełka i inne.

In our shop you will find many wooden items to decorate -there are angels, letters, boxes and much more.


Użyłam / I used

   Pasta woskowa -  srebrna

 Ayeeda Shiny Powder Shimmer Blue 

    Serwetka podłużna 2 - dekor metalowy 6,1 x 2,4 cm     
Tusz SPLASH! - Niebieski jasny - Blue Light      Mikrokuleczki perłowe - jasne niebieskie - 1,5 mm


Uściski / Hugs !!


19 komentarzy:

  1. Powstała piękna herbaciarka w moich ulubionych kolorach :) pozwolisz, że się nią zainspiruję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło! Koniecznie pochwal nam się swoją pracą!

      Usuń
  2. Oczarowała mnie...piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mirosku, strasznie miło czytać takie komentarze :-)

      Usuń
  4. Cudowna i jaka śliczna kolorystyka tych kwiatków. Piękny upominek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do środka ulubione herbatki. Zapraszam do zakupów i tworzenia własnych upominków!

      Usuń
  5. ooooooooo jak pięknie! jak jasno! jak uroczo! zdecydowanie powinnaś schować czarne gesso ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tak kooocham czarne gesso!! :-D

      Usuń
    2. cóż...dało się zauważyć ;) śmiało możesz pokochać białe, a ja za tę trudną miłość będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  6. Piękna kompozycja i cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pejzaż powstał na tej herbaciarce:-) Chyba w końcu przekonam się do kwiatów:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. What's up it's me, I am also visitng ths web site daily, this webb page is really fastidious
    and the viewers are genuinely sharing pleasant thoughts.

    OdpowiedzUsuń