wtorek, 4 kwietnia 2017

Gościnna Projektantka Galaxia

Witam serdecznie!

Nazywam się Monika Januszewska, w sieci posługuję się nickiem Galaxia i prowadzę bloga pod adresem: 
Przede wszystkim bardzo dziękuję za możliwość prezentacji swojej osoby. Jest mi niezwykle miło w Was gościć!



Moja przygoda z rękodziełem rozpoczęła się 10 lat temu, tuż po maturze. Przez pierwsze lata zajmowałam się wyłącznie techniką decoupage, następnie zainteresowałam się robieniem kartek, a obecnie moją ulubioną dziedziną jest szeroko pojęte mixed media. 



Uwielbiam eksperymentować, wprowadzać nietypowe rozwiązania w pracach. 

Najchętniej wykonuję LO, art journale i przede wszystkim altered art, czyli wszelkie formy przestrzenne.




 Mam słabość do drewnianych szkatułek i przedmiotów, które wyszukuję na targach staroci, by dać im nowe życie. 




Najlepiej odnajduję się w klimatach retro, czy vintage, prace w tych stylach zdecydowanie przeważają w mojej twórczości, jednak równie chętnie wykonuję radosne i pełne kolorów prace. 


Życzę Wam miłego dnia!
Monika



5 komentarzy:

  1. Zachwycające prace. Chciałabym umieć z taką swobodą operować mediami.
    Zegar-kotwica mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza praca jest boska! Taka lekka i romantyczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i takie wyraziste prace :)

    OdpowiedzUsuń