niedziela, 25 grudnia 2016

zimowy layout / winter layout


Uwielbiam śnieg :) Lubię kiedy wszystko jest białe, czyste i tak spokojne a kiedy do tego małe światełka błyszczą wszystko staje się magiczne.

I love snow :) I like when everything is white, clean and so calm and when some small lights are glittering it become magical.


Jako bazy użyłam papieru kraftowego, tło rozbieliłam białym gessem, stworzyłam warstwową kompozycję na bazie cudnych papierów UHK, dodałam delikatnych essowych tekturek i śliczne ptaszki z masy clay.

I painted the craft paper background with white gesso, I created a composition with wonderful UHK papers adding many layers, I also added a delicate essy-floresy chipboard and cute birds from Martha Stewart clay.







Użyłam/ I used:

   Autumn in Avonlea - Path

Autumn in Avonlea - Bower   Winter in Avonlea - Pool

Winter in Avonlea - Patio  

Śnieg w paście    

   


pozdrawiam :)





10 komentarzy:

  1. Śliczna praca. Bardzo fajnie wykorzystana tekturka ze śnieżynkami ;) Nie podziewałam się, że to rameczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tekturki mają to do siebie, ze można je ciąć według uznania i mają mnóstwo ciekawych zastosowań, serdecznie polecam najnowszą Essową zimową kolekcję :)

      Usuń
  2. Słodziaśne te ptaszorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kropeczka nad "i" na całej pracy - bardzo lubię takie małe drobiazgi z masy plastycznej :)

      Usuń
  3. ja tak nie potrafię :( niby zwykłe prostokąty ponakładane jedno na drugie, a efekt...eh zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też mi się tak kiedyś wydawało, że nie potrafię, że wszystko na bogato musi być ale coraz częściej wychodzą mi takie proste prace- papier sam nam często podpowiada styl i ilość dodatków, warto próbować chociażby liftować jeżeli samemu nie mamy pomysłu na pracę, wtedy okaże się czy dany styl nam odpowiada czy nie :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. tak tak łatwo się mówi ;) w Mysim gadają głównie kwiatki - normalnie jak Wolna Europa ;)

      Usuń