sobota, 17 grudnia 2016

Kalendarz

Witajcie :)
Hello :)

Nowy Rok tuż tuż, przygotowałam więc kalendarz z mediową okładką.
New Year just around the corner, so I prepared a calendar with the mixed media cover.



Na gotowy kalendarz przykleiłam dwa zmediowane panele. Całość jest płaska, tak, żeby kalendarz nie zniszczył się przy częstym wkładaniu do torebki.
On the calendar I glued two panels. The whole is flat, so that the calendar is not destroyed at the frequent insertion of the bag.




Wykorzystałam gazę, tekturki, parę metalowych elementów, maski, pastę strukturalną, gesso, mgiełki oraz kolorowe woski.
I used gauze, cardboard, a pair of metal elements, masks, structural paste, gesso and colored waxes.



Materiały / materials:
  

  

  


Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. Piękny efekt. Też muszę pomyśleć o kalendarzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w takim wszystko samo łatwo się układa ;)

      Usuń
  2. Piękny efekt. Też muszę pomyśleć o kalendarzu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Płaska okładka jest bardziej praktyczna jeśli kalendarz jest do codziennego użytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Zawsze żal było mi wkładać do torby rzeczy mocno przestrzenne, żeby je nie zniszczyć.

      Usuń
  4. Podziwiam...takie płaskie formy są dla mnie nie do przejścia.Aha...jak jeszcze się tam gdzieś Essołaj kręci to proszę podziękować ode mnie za super paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) trochę samozaparcia i pójdzie ;) a Essołajowi już wie ;)

      Usuń
  5. Cudo! Piękny, elegancki i płaski - dla mnie to też bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny,mediowy kalendarz..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, zastanawiałam się przez chwilę, jak udało Ci się zrobić ten napis, ale załączona lista materiałów wyjawiła ten sekret ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm i tyle w temacie :) i jak mam usiąść do swojego kalendarza? ;) przecież to będzie obciach na całego :)

    OdpowiedzUsuń