czwartek, 17 listopada 2016

Gościnna Projektantka - Renata

Witajcie kochani!

  Mam na imię Renata, a w scrapowym świecie posługuję się nikiem karteluszkowo.

  Bardzo dziękuję za możliwość wystąpienia na blogu Essy-Floresy jako gościnna projektantka. 


  Rękodziełem zajmuję się od  3 lat. Wcześniej...., dużo wcześniej kolorowałam, podejmowałam nieśmiałe próby  rysunku węglem i w ołówku. 


  Pewnego dnia koleżanka pokazała mi pracę wykonaną metodą pergamano. Coś we mnie odżyło,  i ja po zapoznaniu się z tą techniką wykonałam kilka prac na kalce technicznej, do momentu aż odkryłam scrapbooking. To on skradł moje serce. Poświęcam mu każdą wolną chwilę, co sprawia mi wiele radości  i jest odskocznią od codziennych obowiązków. Przygodę ze scrapbookingiem zaczynałam od tworzenia  kartek, dla rodziny i znajomych. Potem powstawały inne formy albumy, pudełeczka i notesy. 

Jestem niespokojnym duchem, wciąż szukam czegoś nowego, uczę się. Ostatnio koloruję stemple, coraz bardziej pociągają  mnie prace mediowe.

Prowadzę bloga:  www.karteluszkowo.blogspot.com

Kilka moich wcześniejszych prac







 Bardzo lubię ten czas oczekiwania na święta. Większość z nas już tworzy kartki bożonarodzeniowe dla bliskich, czy ozdoby świąteczne które będę podarunkiem bądź dekoracją domu.
Taka jest i  moja dzisiejsza inspiracja, przygotowałam  mediowego renifera.




Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Piękna świąteczna dekoracja, a i wcześniejsze prace prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujące prace :) a tagami jestem zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, ale fioletowa kartka całkowicie podbiła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są przepiękne..

    OdpowiedzUsuń