piątek, 23 września 2016

Na zielono / In green

Cześć.
Dziś mam dla Was layout. Postanowiłem zrobić go w kolorze zielonym, więc wybrałem papier z kolekcji "Aura Rosa", który dodatkowo zabarwiłem używając Rainbow Color Duo.
Kompozycję pod zdjęciem zrobiłem z patyczków, metalowych elementów i tekturek Essy-floresy. Dodałem do tego nieco żwirku i mikrokulek.

Hi.
Today I have a layout for you. I decided make this page in green color, then I chose paper from "Aura Rosa" collection. I added color using a Rainbow color duo.
I made composition with photo, wooden sticks, metal embellishments and Essy-floresy chipboards. I added a little bit grit and microspheres too.







Użyłem: / I used:




Pozdrawiam.

Best wishes.


7 komentarzy:

  1. Podziwiam umiejętność robienia scrapów. Cudna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam umiejętność robienia scrapów. Cudna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo mi jeszcze trzeba żeby takie cudeńko zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aura Rosa to przepiękna kolekcja - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. A ten layout jest niesamowity, zielenie przyciągają jak magnes!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam /ScraPinki/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetna oprawa zdjęcia, kolory niemalże hipnotyzujące, super użyte dodatki zwlaszcza mikrokulki i wzor z maski mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło i tyle mediów...

    OdpowiedzUsuń