sobota, 4 czerwca 2016

Urodzinowy test produktów - część 2

Witajcie :)

Dziś prezentujemy drugą osobę z naszego testu konsumenckiego.
Swoją opinią o produktach podzieli się Pani

Urszula Koj




Zapraszamy do jej recenzji :)

* * * * * 

Witam :)

Cieszę sie, że znalazłam się z grupie "osób wybranych" ;)

Paczuszka była dla mnie prawdziwym wyzwaniem, ponieważ z drewnem mam do czynienia dopiero po raz drugi a z foamiranem po raz pierwszy ;);)



Na literkę nałożyłam białe gesso.
Przez maskę nałożyłam satynową paste-strukturalną i ponownie wszystko pokryłam gesso.



Po wysuszeniu przyszedł czas na zabawę z kolorem. W ruch poszła farbka akrylowa Matte Paint - jagodowa i powtórnie zabawa z gesso, pastą strukturalną, maską oraz srebrną farbką metaliczną.



Za sprawą tego testu wykonałam mój pierwszy foamirowy kwiat, z którego jestem bardzo dumna :):):)



Całość kompozycji dopełniły mikrokuleczki oraz wstążeczka.



Choć z wieloma produktami miałam do czynienia pierwszy raz muszę przyznać, że pracowało mi się z nimi bardzo fajnie i zupełnie intuicyjnie. Jestem pewna, że sprawdzą się zarówno w pracy u osób dopiero początkujących jak i bardziej zaawansowanych w różnych technikach.



Dziękuję bardzo za możliwość przetestowania produktów

Pozdrawiam

Ula

14 komentarzy:

  1. Śliczna praca, debiut niesamowicie udany

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, taka subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, a róża kapitalna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ...do róży jednak daleka droga....bardziej określiłabym go jako freestyle ;).....

      Usuń
  4. Fantastyczna praca, świetna ozdoba! I naprawdę możesz być dumna z kwiatuszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, a jeżeli to pierwszy własnoręczny kwiatek z foamiranu, to jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca...kolorki i wykorzystane media bardzo mi się podoba...nie próbowałam jescze ozdobić żadnej literki..muszę spróbować..

    OdpowiedzUsuń