środa, 30 marca 2016

Gościnna Projektantka - Ewa

Witam ciepło 

wszystkich czytelników essowego bloga, nałamach którego mam ogromną przyjemność dzisiaj sobie "gościować :)))

Mam na imię Ewa i prowadzę bloga pod nazwą KARTKULEC
gdzie prezentuję swoje wciąż "nieopierzone" kartki. Nie mam jeszcze swojego wyrobionego stylu i nieustannie krążę między prosto a krzywo, między czysto a popaćkane, między "od linijki" a poszarpane, między skromnie a bogato. Jedno jest pewne - uwielbiam wszelkiego rodzaju składaki czyli kartki składane inaczej niż na pół:





Lubię kartki bogato zdobione...




...ale jak mi się to bogactwo "przeje", próbuję czegoś skromniejszego:






Natomiast kiedy nie potrafię się zdecydować sięgam po mapkę, paletę kolorystyczną czy wytyczne jakiegoś wyzwania. Bardzo lubię takie kartkowe zabawy, czasem organizuję je sama dla siebie :)

Np. ta sama forma w różnych wersjach kolorystycznych...
(tutaj zdjęcie 8)

...albo seria kartek świątecznych z motywem drzwi:



Pozdrawiam i życzę Wam i sobie niesłabnącej miłości do papieru:)))




8 komentarzy:

  1. Są fantastyczne! Bardzo oryginalne i dopracowane. Te z drzwiami mnie urzekły :-) serdecznie pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace takie piękne!
    Mnie też kartki z motywem drzwi spodobały się najbardziej.
    Cuda Ewo tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne, dla mnie zwłaszcza te składane inaczej

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona, każda dopracowana, pięknie skomponowana :) Drzwiczki mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak ja to rozumiem... Chyba nie potrafię wypracować jednolitego stylu, bo tyle ciekawych inspiracji hula po sieci, że co chwilę mam nowy pomysł na ich wykorzystanie. Poza tym robię kartki "pod osobę", mając na względzie albo jej charakter, upodobania, albo jakieś wydarzenie... Dlatego każda kartka wychodzi w innym klimacie.
    A Twoje są takie dopracowane, wychuchane, w pięknej kolorystyce... Piękne. A ta różnorodność jest tylko zaletą.

    OdpowiedzUsuń