piątek, 4 marca 2016

Co nowego na naszych półkach? Video produktowe

Hejka! :)
Obiecałam, że się spotkacie z nami jeszcze raz? Obiecałam. To już trzeci i zapewne ostatni raz dzisiaj. Przychodzę z kolejnym filmikiem. Tym razem nakręciłam post poniekąd reklamowy. Postanowiłam bowiem otworzyć dla Was kilka nowości, które pojawiły się na Essowych półkach i troszkę o nich opowiedzieć oraz przetestować. Tym razem weźcie dwa ciasteczka do kawy. ;)

Gotowi?
No to zaczynamy. :)




Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam przy wyborze cudnych nowości z naszego sklepiku? 

Jeśli chcecie, byśmy coś szczególnego dla Was przetestowały w pierwszej kolejności, dajcie znać w komentarzach. Także jeśli zaciekawił Was jakiś szczegół, również piszcie. 


Poniżej linki do poszczególnych kategorii, w których znajdziecie produkty z filmu.



Pozdrawiam piątkowo!







Bloom - Anneli - stempel gumowy Bloom - Gardenia - stempel gumowy Bloom - Summer - stempel gumowy Stempel akrylowy-Salvage District



Ramka - Moje serduszko  Ramka - Jesteś moją gwiazdką Jajko z gałązką Jajko z kwiatkami Jajko z zawijasem Napisy : Mixed media & Co.Tło - szachownica Tło - zębatki Zębatki


Archival Ink Pad - Olive Archival Ink Pad Wendy Vecchi - Red Geranium Mgiełka Mixed Media Vintage Spray, karminowy Wosk - Gilding Wax PatinaSatynowa pasta strukturalna - cytryn 







9 komentarzy:

  1. Dzięki za fajny filmik. Takie prezentacje daja większe pojęcie o produktach niż sam ich opis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Kamień z serca, że się podoba. A masz jakieś produkty z essowego sklepiku, które chciałbymś zobaczyć w takim filmie?

      Usuń
  2. Świetne. Oglądnęłam "od deski do deski" co się rzadko w moim przypadku zdarza. Częściej takie poproszę ;)
    A i bardzo chętnie zobaczyłabym filmik z "wielką lalą" w roli głównej ;) Nie koloruję, ale taka sympatyczna, że normalnie aż chce się taką mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku. To bardzo miłe, że nie przewijałaś. ;) A co do lali, będzie filmik. Sama jak wiesz, nie mogę się doczekać, kiedy wezmę ją w swoje ręce. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Fajny filmik i bardzo ciekawy jak wykorzystać różne materiały .:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Cieszę się ogromnie, że przypadł Ci do gustu.

      Usuń
  4. I takie właśnie filmiki instruktażowe lubię najbardziej...może dlatego, że jestem samouk :) człowiek nie rzuca się na wszystko, a potem nie wie co z tym zrobić :( poproszę o jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezentacja, dużo łatwiej można zdecydować się coś kupić, niż tylko oglądając zdjęcia z działu nowości

    OdpowiedzUsuń