czwartek, 3 grudnia 2015

Tekturkowy domek w zimowej odsłonie

Witam!

Przybywam dzisiaj z mini domeczkiem - tekturką 3D. Maleństwo niewiele większe od szyszki. 


Takie śliczności mamy w sklepie! Oczywiście tekturka 3D do nabycia jest w stanie surowym, ale wszelkie dodatki do zdobienia są również na sklepowych półkach.



Zdobienie tekturki rozpoczęłam od przyłożenia na bocznych ściankach stempla w kształcie poinsettii, który to pokolorowałam kredkami akwarelowymi. Brzegi wytuszowałam a następnie pokryłam wszystko medium szklącym. 



Daszek po wytuszowaniu czerwonym distressem pokryłam również medium szklącym i  jeszcze mokrą powierzchnię posypałam transparentnymi opalizującymi mikrokulkami. Brzegi pomalowałam białą pasta strukturalną, a całość pochlapałam białym splashem. Zabiegi te dały efekt oszronionego dachu. Świetnie to wygląda w słońcu - daszek lśni światłem odbitym od mikrokulek. Niestety trudno to na zdjęciu pokazać.

Dołożyłam jeszcze gwiazdki - tekturki pokryte białym splashem.



Inne detale ozdobione zostały w ten sam sposób. Dołożyłam na podstawę białą pastę strukturalną, które udaje śnieg.

Zachęcam do zdobienia domeczków, bo to wielka frajda!

Spis użytych materiałów - zdjęcia są podlinkowane do sklepu:



Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.


16 komentarzy:

  1. Piękności, jak zawsze :)
    Już nie mogę się doczekać, mój już czeka na mnie w paczkomacie, jak go dorwę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i życzę pozytywnych emocji przy ozdabianiu.

      Usuń
  2. Cudowna dekoracja, małe jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Zajęcie to było pracochłonne ale satysfakcjonujące.

      Usuń
  3. Moje czekają na natchnienie....ale chyba czuje sie zainspirowana....sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i czekamy na zdjęcia gotowego domku. Jeżeli domki powstana to proszę o podlinkowanie pod tym postem a ja chętnie odwiedzę bloga.

      Usuń
  4. Ja się jeszcze nie odważyłam, na razie podziwiam, śliczności
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło się czyta takie komentarze.

      Usuń
  5. ślicznie, zwłaszcza daszek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement dla mojej pracy i zachęcam do samodzielnych prób.

      Usuń
  6. Może i maleństwo, ale jakże urocze i słodkie. Bardzo fajnie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super domeczek. Piekna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny domeczek i zdaję sobie sprawę jak trzeba było się nagimnastykować, żeby to maleńswo ozdobić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za inspirację.... http://papieremczerpane.blogspot.com/2015/12/z-tesknoty-za-sniegiemzimowy-domek.html pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pięknie i inspirująco.

    OdpowiedzUsuń