poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Świeżynka - Ewa

Poznajcie Ewę, naszą kolejną Świeżynkę :)

Witam wszystkich
Jest mi ogromnie miło, że mogę dziś zaprezentować się na essowym blogu w roli Świeżynki. Bardzo dziękuję zespołowi Essów- Floressów za wyróżnienie w zabawie.
Mam na imię Ewa. Zawodowo spełniam się jako nauczycielka przedszkola w jednym z chorzowskich przedszkoli, a prywatnie jestem mamą Arka i Agaty. W Internecie zaistniałam w lutym 2015 roku, gdy założyłam swojego bloga „Papierowe fantazje Ewqi”
Pod adresem http://ewga6471.blogspot.com możecie obejrzeć moje prace.
Moja artystyczna dusza chyba drzemała we mnie od zawsze i właściwie lubię wszystko, co można zrobić własnymi rękami. Zresztą tę umiejętność zrobienia czegoś z niczego systematycznie stosuję w pracy z dziećmi, gdzie musi być prosto, czytelnie, ale z efektem wywołującym okrzyk „Wow! Jakie to ładne!
Swoją scrapową przygodę zaczęłam w listopadzie 2014, gdy podczas warsztatów z „ Magiczną kartką” po prostu… oszalałam na tym punkcie.
Zachwyciłam się pracami Marty i postanowiłam sama zacząć coś tworzyć. Od tego czasu próbuję swoich sił w różnych technikach. Niemal od nowa pokochałam stemple, tusze, kredki , farby i nożyczki, bez których trudno byłoby coś zrobić ….
Powoli, ale uparcie buduję swój artystyczny warsztacik, gdyż mam niepohamowany apetyt na więcej …. albumy…. notesy… kalendarze …..  a tymczasem w wolnych chwilach tworzę kartki. Moje kartki są bardziej lub mniej przestrzenne, bogato zdobione. Czasem do kartki tworzę pudełka i okładki, bo nie mieszczą się zwykłych kopertach. Zrobiłam też swój pierwszy notes i kilka czekoladowników. Obecnie fascynują mnie również ręcznie robione papierowe kwiaty, które z dumą umieszczam w swoich pracach

Poniżej krótka prezentacja mojej radosnej twórczości












9 komentarzy: