sobota, 1 sierpnia 2015

Brokatowe błękity!

Hej wszystkim! 

Dzisiaj przygotowałam dla Was morsko - wakacyjnego scrapa. Głównymi ozdobami zostały karty MME oraz mediowy chevronowy wzorek, który wykonałam przy pomocy brokatowego medium, które możecie znaleźć w sklepie. :) Znajdziecie wiele kolorów na półkach essów, a jest to medium, w którym się absolutnie zakochałam ze względu na efekt oraz łatwość w nakładaniu :) Naprawdę gorąco zachęcam Was do spróbowania! 


Trochę detali: 


Ostatnio mam wrażenie, że serwetki i kryształki pasują do wszystkiego! 


Napis pochodzi z papierków Scrapberrys i moim zdaniem jest prześwietny! 


Tutaj możecie dostrzec chevronowy wzorek wykonany maską Scrapberrys, która jest niesamowicie cieniutka, dzięki czemu naprawdę nie zużyjecie dużo medium, a uzyskacie fajny efekt! Gorąco polecam, bo sama byłam zachwycona! 




Najważniejsze - "be happy!" 


A więc zawsze pamiętajcie o uśmiechu i drobiazgach :) Tu widzimy kryształki na kwiatowej karcie MME, a poniżej cudowny napis :) 


Wszystkie produkty jakich użyłam powinniście znaleźć na półkach sklepu Essy - Floresy
A tutaj linki: 

              

12 komentarzy:

  1. Ach... i och...., wiesz, że zawsze jestem pod wielkim wrażeniem Twoich scrapów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) morsko i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, wesoły, ciepły scrap :) a to brokatowe medium - rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, wakacyjna praca! A pasta mnie zachwyciła :)
    - świetnie wygląda wzorek wykonany przy jej użyciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna wakacyjna praca:), a to medium baaaardzo mnie zaciekawilo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna praca, aż zachciało mi się nad morze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I może ja pokuszę się o taką lekkość w pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny LO, ciekawie wykonany. Będzie fajaną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń