środa, 10 czerwca 2015

W fiolecie i czerni

Coraz bliżej koniec roku szkolnego.
To świetny czas na kartki dla nauczycieli.
Ja dziś mam do pokazania kartkę w fiolecie i czerni.
Piękny, intensywnie fioletowy papier to papier Magicznej Kartki - Głębia koloru 01.
Papier czarny to papier Galerii Papieru - już wkrótce na naszych półkach:)
Rozjaśniłam ją białymi kwiatami.



Piękną, delikatną rozetę wycięłam przy pomocy wykrojnika Joy.
Przyznacie, że jest bardzo delikatny i śliczny :)




Informujemy, że w sobotę w naszym sklepie super promocja.
Zapraszamy!




9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie delikatności z intensywnością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo wyrazista, fajna , do zapamiętania :) ...brak na blogu przekierowania do sklepu!!!!!!!!!proszę dodać :)!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka bardzo oryginalna, kolorystycznie tworzy ciekawe zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć muszę przyznać, że kolorystyka nie była moim pomysłem ;)

      Usuń
  4. Bardzo elegancko, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka kartka i pomysłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny tworek z pięknych papierów :)

    OdpowiedzUsuń