wtorek, 21 czerwca 2016

Papiery z Lemoncraftu - już są w naszym sklepie!!!

Z wielką przyjemnością zapraszam od dzisiaj do sklepu po przepiękne papiery marki Lemoncraft. Przyznaję, że jestem ich wielbicielką, bo to moje shabby chic i vintage klimaty. 


Na półki trafiło pięć kolekcji :
"Tylko mnie kochaj", "Dom Róż - bazowy", "Maleńkie Cuda", 'Everyday Spring", 'Vintage Time"


wszystkie w formacie 30,5 cm x 30,5 cm!

Maleńkie Cuda - papiery  z których możecie zrobić prace związane z narodzinami dziecka;
Tylko Mnie Kochaj - jak sama nazwa wskazuje - przeznaczona do prac związanych ze ślubami.
Papiery z pozostałych kolekcji mają wszechstronne zastosowanie, choć odmienną kolorystykę. Kolekcja Everyday Spring to skontrastowane odcienie mięty i fuksji, bardzo soczysta i nasycona. Natomiast Dom Róż i Vintage Time w barwach typowych dla stylu vintage, wszystko tu jest lekko wyblakłe, z przecierkami i postarzeniami.

Dzisiejsza praca wykonana została z papierów kolekcji Dom Róż w formacie 15 cm x 15 cm.


Papiery z tej kolekcji mają niepowtarzalny klimat. Idealnie nadają się na ślubne projekty.


Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią starania właścicielki sklepu. Papiery Lemoncraftu choć są rozchwytywane (na własne oczy widziałam na zlocie katowickim oblężone stoisko), dostępne są w niewielu sklepach. Tym bardziej cieszymy  się, że mamy je aktualnie w swojej ofercie.


W dziale
 
NOWOŚCI

pojawiło się też kilkanaście nowych pozycji, między innymi: Nowe wzory wykrojników i stempli marki CREAlies, stemple Santoro, taśma magnetyczna samoprzylepna, bigownice, nagrzewnice i mnóstwo innych ciekawych rzeczy.

Zwróćcie uwagę na ciekawe wykrojniki, z których można zrobić małą kopertkę i liścik. Bardzo fajny gadżet - można taką kopertkę potraktować jako schowek na pieniądze i umieścić wewnątrz kartki lub boxa.



Do wykonania kartki użyłam materiałów i narzędzi dostępnych w sklepie:


Udanych zakupów życzę!


10 komentarzy:

  1. Roma te kwiaty poezja ...wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że sie podobają! Dziękuję.

      Usuń
  2. Karteczka śliczna, jednocześnie energetyczna i subtela :)
    A ja już nie mogę się doczekać kiedy wezmę w łapki papiery z kolekcji Dom Róż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z takich pięknych papierów kartki "same się robią"!

      Usuń
  3. zachwycajaca kartka :) uwielbiam tworzyć prace z tych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Widzę, że decyzja o sprowadzeniu tych papierów do sklepu jest dobrym posunięciem.

      Usuń