wtorek, 28 lipca 2015

Świeżynka - Angelika

Witajcie :)

Rozpoczynamy cykl prezentacji Świeżynek - osób, które od niedawna zajmują się szeroko pojętym scrapbookingiem i tworzeniem kartek. I pomimo niewielkiego stażu w tej dziedzinie są to osoby szalenie twórcze i kreatywne

Dziś poznajcie Angelikę.



Witam wszystkich :)

Mam ogromną przyjemność zaprezentować swoje prace na essowym blogu jako premierowa Świeżynka :)
Niezmiernie cieszę się z tego wyróżnienia i oto naskrobałam parę słów o mnie i mojej pasji.

Mam na imię Angelika i studiuję matematykę, a mieszkam w krainie pyry z gzikiem, czyli Wielkopolsce :)
Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się od słów: 
„O nie! Tak być nie może! 
Trzeba jakoś ładnie zorganizować miejsce na te zdjęcia!”. 
Zauroczyłam się pięknymi albumami i sama chciałam zrobić dla siebie taką pamiątkę na całe życie. Tak wyglądało to pod koniec ubiegłego roku.
Później moja pasja rozwinęła się również w kierunku kartek. 
Krążą one głównie wśród mojej rodziny i znajomych. 
A na wyjątkową okazję, jaką jest ślub, tworzę exploding boxy.
Ponadto chętnie wykorzystuję wszelkie zwykłe przedmioty, 
takie jak np. słoiczki czy pudełeczka i nadaję im nowe piękniejsze oblicze, aby mogły być ozdobą mojego domu.
Cały czas jeszcze szukam swojego stylu. 
Mam nadzieję, że jest to dobry początek mojej pasji 
i chcę się dalej rozwijać w różnych technikach rękodzieła. 
Może trochę pomediuję? 
Kolorowanie stempli? 
A może decoupage?

Moje prace można znaleźć na blogu: zielonapapierowka.blogspot.com


Poniżej mała próbka :)

Pierwsze zmierzenie się z tematem „chustecznik”:


Exploding boxy ślubne:



… a w środku takie papierowe słodkości :)


Karteczki rocznicowe




… i urodzinowa



Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu kreatywnych dni :)
Angelika - Zielona Papierówka

22 komentarze:

  1. Witamy pierwszą Świeżynke :)......:):) ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Tworzysz śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje prace są świetne. Podoba mi się ich delikatność i prostota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ktoś tworzy takie prace jako świeżynka, to co bedzie dalej, piękne kartki, cudne eboxy, jednym słowem wow, powodzenia w dalszej twórczości pozdrowionka!! śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace :) idę pooglądać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :-) Prace przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! Delikatne i romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię serdecznie Angeliko na essowym blogu. Piękne te Twoje prace ;) urzekają swą prostotą i delikatnością :) i faktycznie "strach" pomyśleć, jak jeszcze rozwiniesz swój warsztat, skoro już tworzysz takie cudeńka ;D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Angeliko, ogromnie gratuluję!! Niezmiennie zachwycam się Twoimi pracami! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje gratulacje!!! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Możesz śmiało konkurować z ,,profesjonalistkami" w tej dziedzinie;) Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj
    Gratuluję debiutu w zabawie . Bardzo miło ponac tak zdolna a jednoczesnie młoda osóbke.
    Chustecznik przepiekny , boxy i karteczki równie piekne. Delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli to jest początek, to chce wiedziec co bedzie za rok :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace. Aż trudno uwierzyć, że robisz je od niedawna

    OdpowiedzUsuń
  17. Angeliko-gratulacje, pierwsze kroki wyjątkowo udane..Podziwiam i wieszcze scrapową sławę!

    OdpowiedzUsuń